lördag 4 december 2010

Frisk igen

Nu mår jag bättre. Va på jobbet igår och det kändes helt okej. Hostar fortfarande en del men annars så. Är betydligt piggare i alla fall.

I onsdags va jag iväg med min ena katt, Skruttan till vetrinären. Hon har betett sig konstigt ett tag och jag tyckte det va bäst att kolla upp det så det inte är nåt allvarligt. Men veterinären hittade inte nåt direkt. Verkar som hon har ont så vi testar genom att jag ger henne smärtstillande i några dagar. Så vi får se om det blir nåt bättre. Hon är ju inte glad när jag ska ge henne det där, men än så länge har det gått bra ;)

Igår hade jag en lugn och skön fredag kväll för mig själv. Min kombo är i Norge och kommer hem på söndag kväll så jag är själv i helgen. Kollade idol igår och rätt två gick ju till final :) Riktigt bra. Nu ska jay vinna, det har jag iofs tyckt hela tiden :)

Idag blir det att slappa framför tvn..

1 kommentar:

  1. Usch, hoppas kissen blir bättre. Jag må ogilla katter, men sjuka husdjur är aldrig roligt.

    SvaraRadera