torsdag 30 december 2010

Julen

Nu är julen över för den här gången.. Jag hann ju såklart inte skriva nåt när jag va hemma. Det går ju jämt i ett när jag väl tar mig dit. Åkte till Vedum på tisdag, såklart va tåget försenat. Fick tillbringa 1 ½ timme i Katrineholm, jag har haft roligare måste jag säga.. Men kom i alla fall fram tillslut. På onsdagen åkte jag och min brorsdotter till Lidköping och handlade lite. Träffade även Therese, det va inte igår. Jättekul att ses :) Får bli snart igen och då har hon en liten bebis :) Dags snart ju :) Dan innan julafton flängde jag och pappa fram och tillbaka kändes det som. Mat inhandlades och sådär. Sen va det julafton. Den startade som vanligt numer med att vi syskon äter frukost hos mamma och pappa. Underbart att träffa alla igen :) Har saknat mina syskonbarn nåt enormt. Efter att vi delat ut julklapparna skulle alla iväg åt varsitt håll. Jag, mamma, pappa och storebror tog det lite lugnt och sen gick vi till mammas moster och åt dopp i grytan. Efter det bytte vi bara ställe, men va samma folk. Vi gick ett hus närmare mammas och pappas och landade hos mammas kusin haha. Där va vi kvar hela kvällen. Mycket trevligt :)

Juldagen va det dags att åka till min faster som vi alltid gör på juldan. Kul att träffa pappas släkt igen. Det blir typ bara en gång om året.

Annandagen åkte jag och pappa till syrran och hennes familj. Efter en sväng förbi diket kom vi dit haha. Det va en mysig dag. Myste med min systers barn. Måste se till att träffa dom oftare känner jag.

Måndagen va jag och mamma på mellandagsrea i GBG. Aldrig mer mellandagsreda tack. Fan va folk. Men hittade lite i alla fall :)

Sen åkte jag hem i tisdags. Såklart försenad en timme då med. Men hem kom jag haha. Så jobbade jag igår och idag. Har varit super lugnt :) Va även på bio igår med Asta och Agda. Änglagård såg vi, den va bra :)

Imorrn blir det nyårs middag hos Asta och Agda. Ska bli riktigt skoj :)


Jag och min systerdotter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar