måndag 20 december 2010

Semester

Nu har jag semester :) Det känns riktigt skönt. 6 dagar har jag semester, men är ju ledig desto fler. Ledigheten började bra då jag blev bjuden på mat hemma hos Suss i fredags då Kim fyllde år. Sen hade vi en trevlig kväll som innhöll kortspel och pulkaåkning bland annat haha. Lördagen va riktgit lugn då jag vaknade med feber. Som tur va fick jag bort den till igår då det va dags för kryssning. Det va jag, Asta och Agda som åkte. Hade riktigt kul fast vi tog det lugnt haha. Men ändå va jag riktigt seg idag, skulle kunna sova nu haha.
Men det ska jag inte för jag måste packa upp och packa om. Imorrn åker jag till mamma och pappa och blir borta över jul. 28/12 kommer jag hem och så börjar jag jobba 29/12. Det ska bli skönt att komma hemma. Träffa mina syskobarn och så :)

GOD JUL på er allihop om vi inte hörs innan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar