lördag 11 december 2010

Min vecka

Den här veckan har varit tuff. Va utbildning på jobbet i måndagskväll så jag va hemma runt 19.30. Sen på tisdagen så slutar ju jag tidigt men då hade vi APT (arbetsplatsträff) på kvällen så då va jag hemma runt 20.30. Och timmarna mellan att det började och jag hade slutat så gick jag på stan och fick köpt de mesta julklapparna. Har några kvar men vet vad jag ska köpa så det är skönt. Blir en del att släpa på hem bara haha. Sen i onsdags så stängde jag och då blir det ju oxå rätt sent. I torsdags va jag rätt död haha. Så öppnade jag igår och det tar verkligen på krafterna. Så va det återbesök med Skruttan hos veterinären igår eftermiddag. Det gick bra och tog inte lika lång tid som förra gången. Dom vet inte riktigt vad det är än men hon ska få antibiotika i alla fall. Ska ner på stan och hämta ut det och passa på att göra några fler ärenden när jag ändå är där. Har en julklapp kvar där som jag inte fick fixat i tisdags. Sen måste jag ju ha mina tågbiljetter till när jag ska åka till mamma och pappa.
Men den här veckan är nog orsaken till att jag inte mår på topp just nu. Det är konstigt hur nära jag har till det där svarta hålet. Jag balanserar på gränsen varje dag...

Ska ta mig till stan nu och sen ska jag hem och lägga mig i soffan, det är vad jag känner att jag orkar just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar