lördag 2 juli 2011

Sommaren är här

Så va vi redan inne i juli. Det är sjukt vad det här året har sprungit iväg. Det måste va så att man tycker att tiden går fortare och fortare ju äldre man blir. För det tyckte jag aldrig när jag va yngre haha.

Igår gjorde jag min sista dag på Mesta förskola. Det kändes lite sorgligt men jag vet ju att jag har nya äventyr som väntar så. Jag fick ett jättefint halsband av mina kollegor :) Dom är så gulliga :) Kändes jobbigt att säga hej då till alla men så är det. Nu är det bara att gå vidare :)

Måndag, tisdag och onsdag gick jag bredvid på sommarjobbet. Det gick bra och jag tror nog att det ska bli en bra sommar det här med. Jag börjar jobba på onsdag. Så är lite ledig fram till dess. Vilket ska bli skönt. Jag behöver verkligen det. Imorgon får jag besök av Fia. Det ska bli skoj, va längesen vi träffades nu.

Sommaren har kommit på riktigt nu oxå. Även om det är lite sämre väder idag så har det varit extremt varmt hela veckan. I tisdags va det tydligen värmereckord här i Etuna. Och det kändes, jag jobbade kväll och trodde jag skulle rinna bort. I torsdags kväll satt jag hos Asta och Agda hela kvällen och vi satt ute på balkongen till klockan va typ 24 och då gick vi in för att myggen började bli jobbiga. Jag älskar att sommaren är här och tänker inte klaga på att det är för varmt haha.

Nu ska jag gå och fixa lite frukost och så ska jag sätta mig vid tvn. Det här blir nog en slappar dag :) Ska tvätta lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar