onsdag 27 juli 2011

Trasig mobil

Nu är jag tillbaka i vardagen igen. Jobbade dag i måndags och sen va jag och klippte mig. Så skönt att va korthårig igen, trivs verkligen bäst som det. Som håret va innan va det ju ingen ordning alls och såg inte klokt ut vissa dagar, men nu så. Lätt fixat är det oxå ;)
Efter klippningen va jag och lämnade in min telefon. I söndags kväll fick den nåt tok ryck, låste sig hela tiden och skickade samma mess hur många gånger som helst. Lider med Asta som va tvungen att stå ut med det. Sorry. Men nu är den i alla fall på lagning och jag hoppas att det inte tar allt för lång tid och att den är riktig sen. Nu har jag en gammal mobil med både knappar och ett föråldrat facebook haha. Men jag kommer ut på nätet i alla fall så den duger som reserv mobil ;)

Jobbade kväll igår och dag idag. Det gillar jag egentligen inte men när jag bara jobbade till 14 så går det bra. Nu är det en dag till sen är jag ledig en och så kör jag 4 dar i rad igen. Men snart är sommarviket över. Det har gått otroligt fort, kan inte fatta att det snart är augusti. Tycker nyss det va maj.

Nu ska jag ut och lägga mig på balkongen igen :)

1 kommentar:

  1. Bild, bild bild!!!
    Och ja, snart är det augusti! Wihu, då kommer du och hälsar på!!! Enda positiva med att sommaren tar slut, vi får gå på kajen! =D

    SvaraRadera