torsdag 4 augusti 2011

Sjuk :(

Nu va det ett tag sen jag bloggade.. Blir inte så mycket av det på sommaren. Men imorse när jag vaknade mådde jag inte riktigt bra så jag stannade hemma från jobbet idag. Men känner mig bättre så ska jobba imorrn. Vet inte riktigt vad det är, har känt mig konstig ett tag nu. Men det går väl över. Har haft några riktigt underbara dagar i alla fall. Har varit några vändor på stranden vilket har varit underbart. Ser ut att va fantastiskt väder idag med men idag får jag va inne så jag verkligen orkar gå imorrn.

Min telefon har tydligen kommit tillbaka oxå men den får jag hämta imorrn. Orkar inte ge mig ut på några längre strapatser idag känner jag.

Skulle behöva ta tag i att städa lite, får se vad jag orkar senare.. Nu ska jag glo lite Greys Anatomy tror jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar