torsdag 18 augusti 2011

Snart GBG

Snart är det dags att åka till GBG. Det ska bli riktigt skoj :) Har lite tid över då jag gick upp extra tidigt för att jag insåg igår kväll att kattsanden va slut. Som tur är så hade dom rätt kattsand på Netto så jag slapp springa till hemköp. Då hade jag fått ont om tid istället. Men det är helt klart typiskt mig att komma på saker i sista stund. Men nu ska allt finnas till kattvakten :)

Den lediga veckan har annars bestått av att umgås med Asta och Agda och igår va jag en sväng ute i Mesta och hälsade på mitt gamla jobb. Jag saknar dom ännu mer nu :( Men det va kul att återse alla :) Sen efter det fikade jag med sommarjobbet, trevligt det med.

Och den här förkylningen jag har, eller vad det nu är vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Jag har ont i halsen och hostar som en tok men nåt vidare förkyld är jag inte. Lite rinnsnuva på morgonen men det skulle lika gärna kunna va allergi. Det känns som den inte riktigt vet om den ska bryta ut eller inte, den skulle gärna få låta bli det tycker jag. För på måndag börjar jag mitt nya jobb och det skulle ju va skojigt att va sjuk det första jag är, eller inte kanske.

Nej nu ska jag snart gå mot bussen så jag hinner med mig tåg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar