fredag 26 augusti 2011

Göteborg :)

Förra torsdagen åkte jag till GBG. Givetvis blev jag försenad ner. Första tåget från Etuna va sent så jag missade anslutningen och fick ta nästa tåg i Katrineholm. Sj verkar tro att jag gillar Katrineholm, dom har misstagit sig kan jag säga ;) Men det blev "bara" en timme sent. På stationen träffade jag Jenny och Fredrik och så åkte vi hem till Emelie.

Sen va det dags att bege sig in till stan för att gå på Packhuskajen. En tradition sedan länge ;) Lika skoj som vanligt hade vi ;)



På fredagen tog vi lång sovmorgon och sen åkte vi in till stan för att gå på barnkalaset med Jennys dotter Moa. Sen en sväng hem till Emelie för att äta och efter det in till stan igen för att se Timo Räisänen. Skit bra va han :)

Sen på lördagen va det time för Liseberg med hela klanen Pettersson. Jag åkte in till stan rätt tidigt och mötte dom på stationen. 13 pers blev vi allt som allt. Det är inte lätt att hålla ordning på alla kan jag säga ;) Den stående frågan var: Var är...
Men kul hade vi ändå :)


Jag och Kasper åker karusell ;)


Kasper och Rasmus :)


Delar av klanen ;)


Samuel med sina vinster :)


Kathrin :)

På söndagen åkte jag hem. Men jag hade verkligen skitkul :)

Jag lärde mig endel saker i GBG te.x det här...
.. Att umgås är MYSIGT
.. Timo Räisänen är jävligt bra
.. Regnkläder är moget och väldigt bra
.. Det gör förbannat ont att smälla i knät i en jukebox bil

I måndags började jag jobba på mitt nya jobb och det går bra. Mycket att ta in i början men det funkar. Vi har ju inskolningar och så oxå så. Men det ska nog bli bra det här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar