söndag 26 juni 2011

Midsommar

Så har midsommar helgen snart sprungit förbi. Länge såg det ut som jag skulle tillbringa midsommar för mig själv men så frågade Therese om jag ville hänga på hem till Camilla och Morgan så det gjorde jag på midsommarafton. Vi va där runt 18 och åt riktigt god mat och sen va det dags för drinktävling. Mycket roligt måste jag säga. Efter ett tag kom Anna och Riika oxå. Vi hade väldigt kul. Vi spelade spel på playstation och så sjöng vi singstar. Mycket kul men även mycket blöt kan jag säga haha. Kvällen avslutades med att jag och Therese tog en mycket dyr taxi hem haha.

Gårdagen tillbringade jag med att sova. Fy fan så jag mådde. Tur det bara är midsommar en gång om året haha. Men idag är allt mycket bättre som tur är haha.

Imorgon ska jag gå bredvid på mitt sommarjobb. Det ska bli skoj :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar