onsdag 1 juni 2011

Sommar idag med

Det va varmt idag med, och soligt med fast dom inte lovat det. Dom hade fel haha. Det gillar jag, mycket roligare att va ute när solen skiner.

Skönt att va ledig imorrn. Ska nog inte göra nåt speciellt, bara ta det lugnt. Ska väl va fint väder imorrn med så då blir det nog att sola på balkongen. Läsa lite kanske. Jag kan nog hitta på saker att lata mig med. Sen ska ju jag jobba på fredag, men det blir nog väldigt soft. Och inte så lång dag som vi trott från början heller. Så det blir nog bra.

Idag har jag hämtat ut tågbiljetterna till när jag ska åka till mamma och pappa nästa helg. Vi ska ju fira mig då. Det ska bli skoj även om jag inte är där så jättelänge. Men rätt skönt det med. Har en förmåga att bli väldigt intensivt. Sen förväntar jag mig lite besök i sommar, men det vet man ju aldrig haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar