tisdag 14 juni 2011

Kalas helg

Nu har det hänt en del sen jag skrev sen sist. Jag har ju egentligen slutat mitt vikariat men eftersom jag behövdes kvar så går jag på timmar den här veckan och nästa oxå. Vilket känns bra. Sen är det snart dags för sommarjobb oxå så i onsdags va jag på info där. Det va bra och jag tror jag kommer trivas bra där. Imorgon ska jag på central info för alla semestervikarier i kommunen. Och vecka 26 ska jag gå intro på jobbet och sen börjar jag jobba vecka 27. Så det rullar på kan man säga :)
Sen verkar hösten löst oxå, och det känns mycket bra :)

I helgen som gick va jag hemma hos mina föräldrar. Åkte dit på fredagen. Tåget va försenat i Katrineholm men jag skulle hinna med anslutningen i Herrljunga, precis när dom sagt det så blev tåget stående. Och där stod vi en timme! Och då va vi nästan i herrljunga där jag skulle gå av, snacka om irriterande. Men fram kom jag i alla fall haha. På lördagen va det dags för kalas (fyller ju 25 imorrn). Vi åkte till ett ställe och åt, jätte trevligt och kul att träffa alla igen :)
Sen blev det tårta hos mamma och pappa. En kul men intensiv dag :)



Pappa, Rasmus och Tova :)

På söndagen åkte jag hem så hann inte så mycket mer där :) Den här gången va tåget i tid haha.

Idag har vi varit på Parken Zoo med jobbet så jag är ganska slut haha. Ska ta mig nåt och äta och sen blir det nog att hänga framför Tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar