lördag 4 juni 2011

Lediga dagar

Nu är det verkligen sommar på riktigt, jag har bränt mig haha. Bara ena armen som gör ont men är röd på armar, axlar, i urringningen och i nacken. Men nån gång kanske det blir brunt haha.

I torsdags va det ju ledigt. Så skönt, jag gjorde inte många knop. Hängde i soffan typ hela dan. Mycket soft dag. Måste ha sånna oxå.

Igår jobbade jag ju. Det va den helt klart lugnaste dagen hittills på jobbet. Jag, Therese och två barn haha. Dessutom två lugna som mest lekte med varann. Vi åt frukost på förskolan och sen packade vi ihop oss och drog in till stan. Där va vi i en lekpark och hade det skönt. Världens bästa väder ju :) Sen blev dom hämtade runt 13 och då gick jag hem. Sen gick jag och Asta till hemköp efter det hängde jag med henne hem och satt där hela kvällen och tjôtade.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Inte helt på humör. Ska snart gör mig i ordning och dra ner på stan och käka med Carola. Men blir nog inte mkt mer än så. Inte helt på topp idag. Men kanske blir bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar