lördag 18 juni 2011

Födelsedag och nytt jobb

I onsdags fyllde jag då 25. Alla som känner mig vet att jag haft lite ångest över detta. Men när väl dan kom så kände jag faktiskt ingenting och visst yngre blir man ju inte men jag har ju hela livet framför mig. Och när jag tänker efter har jag faktiskt gjort en del i mitt liv :)
Fick massa grattis hälsningar, framför allt på FB och det värmde kan jag säga :) Annars va själva födelsedagen inte så speciell. Gick intro för sommarjobbet på dan och tog det lugnt på kvällen :)

Igår va jag hos Asta och drack vin på kvällen. Mycket trevligt måste jag säga :) Vi satt och babblade till 2 nånting så jag är lite seg idag haha.
Idag ska Carola bjuda mig på mat, det ska bli trevligt. Så den här helgen ser ut att bli bra :)

Det har hänt lite på jobbfronten oxå. Jag blev erbjuden ett vikariat på en annan förskola än den jag är på nu genom att jag har jobbat så mycket så jag har hamnat på LAS-listan. Så jag va där i torsdags och det verkade jätte bra så jag tackade ja :) Så där börjar jag 22/8. Chefen där tyckte jag skulle ha en veckas semester efter sommarjobbet :) Så det rullar på nu :)

Vissa människor blir jag så besviken på, gång på gång. Jag räknade dig till min vän men tror jag ska sluta med det. Du bryr dig ju inte ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar