lördag 7 januari 2012

Början på nya året

Nu har det gått en vecka på det nya året. Och det började väl bra med jobb i 4 dagar och sen lång helg. Men idag vaknade jag med feber. Jag lyckades alltså jobba i 4 dagar och sen bli sjuk. Jag är trött på det här! Jag blir ju sjuk hela tiden. Men det va skoj på jobbet i alla fall. Det va ju mindre med barn så det va skönt med en mjuk start. Men något som heller inte är skoj är att det va några idioter som pangade massa rutor på jobbet natten till igår. Fan va förbannad man blir! Har folk inget bättre för sig än att förstöra för andra?? Tydligen hade dom fått tag i 2 st. Skönt det i alla fall. Tur i oturen att vi har stängningsdag på måndag och kan fixa ordning innan barnen kommer på tisdag.

Något som är kul är att Sverige tog JVM guld natten till igår :) Jag satt så klart uppe och kollade. Det va riktigt nervöst och det blev ju inte bättre av att Sverige hade massa chanser men kunde inte göra mål. Efter full tid stod det 0-0 och sen gjorde Sverige äntligen mål i sudden. Så jäkla underbart :)

Nu ska jag vila i soffan. Tur det är massa sport idag så jag har nåt att titta på. Har fått hosta oxå så ligga still är nog det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar