söndag 1 januari 2012

En liten lista om 2011

Eftersom jag inte orkade slutföra den nyårskrönika jag faktiskt började på så snodde jag en lista som kanske kan sammanfatta lite i alla fall:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm.. Nej jag tror faktiskt inte det..

Har du några nyårslöften?
Det är väl som alla år, att börja träna haha

Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2011?
Ja, Jonna fick en liten pojke i december.

Vilka länder besökte du?
Det skulle väl va finland under kryssningarna då ;)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt. Det gör jag alldeles för mycket.

Bästa minnet från 2011?
Det måste vara när jag fick reda på att jag fått en tillsvidareanställning :) Och givetvis kryssningen med dom bästa :)

Bästa köpet?
Hmm.. Min xperia ray tror jag

Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra och kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja det va ju när jag fick tillsvidare jobb då :) Och alla mina underbara vänner som finns där jämt såklart :)

Var du gladare eller ledsnare 2011 jämfört med tidigare år?
Lite både och tror jag. Det har gått upp och ner

Favoritprogram på TV?
Hmmm.. Inget direkt

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Nja inte direkt sådär..

Vad ser du mest framemot med år 2012?
Att få börja min tjänst och umgås ännu mer med mina fantastiska vänner

1 kommentar:

  1. En bra lista tjejen :) tummen upp! ;)
    Hoppas du har haft en bra JUL och ett GOTT NYTT ÅR :) Eller i alla fall en början på den :) Kram i massor & GODNATT <3

    SvaraRadera