lördag 28 januari 2012

Kalas och träning

Har varit lite seg på att skriva det senaste. Det rullar på i en ganska bra takt just nu. Har kommit in i jobbet på den nya avdelningen bra tycker jag. Trivs jättebra med både kollegor och barn :) Sen har jag kommit igång att träna oxå. Köpte träningskort förra måndagen och har hunnit träna 5 gånger sen dess. Det är bra för att vara mig som inte har tränat nåt alls på typ 3 år. Förr va jag ju hur aktiv som helst och det är nog det som gör att jag kan ta tag i det nu. Sen att jag har en träningskompis i Agda är ju hur bra som helst. Hon puschar mig att komma dit och köra gärnet. Så det är jag hur glad som helst för :)
Den här veckan har min mage krånglat endel, men jag tror det har gett sig nu som tur är. För det va inte kul alls. Igår hade jag ingen rolig dag, både ont i magen och visdomständer på väg. Roligare har jag haft haha.

Förra helgen va jag hos mina föräldrar. Farmor fyllde ju 80 så vi firade henne med pappas syskon m. familjer. Och vi är ganska många haha. Tror vi va närmare 50 pers. Men det är kul att träffa alla. Mina småkusiner som inte alls är små längre och mina större kusiners barn som börjar bli rätt stora dom med haha. Sen fick jag träffa det nyaste tillskottet i släkten oxå, Freja knappt 1 månad. Så söt :) Ja det va en riktig lyckad tillställning :)
På söndagen hade vi kalas för mamma som fyllde år i måndags. Trevligt det med. Sen åkte jag hem :)

Min söta systerdotter :)


Farmor och hennes barn :)

Idag ska jag ta mig en tur till ica maxi och sen ska jag hem till Agda och sy lite och kolla hockey :) Så det blir en lugn lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar