söndag 1 januari 2012

Jul och nyår

Nu har både jul och nyår gått. Idag är det 1/1-12. Gårdagen spenderades hemma. Det va ganska skönt faktiskt även om det inte va direkt vad jag önskade. Men när jag senare på kvällen besöktes av herr jävla huvudvärk så va jag ganska glad att jag va hemma.
Sen va jag uppe runt 4 och tittade på JVM. Det va ju gruppfinal mot Ryssland. Det startade ju inte så bra men tredje perioden gjorde det värt att sitta uppe till halv 7 kan jag lova. Vilken jäkla vändning :) Så jävla bra! Så idag sov jag ganska länge..
Nu är det ett nytt år med nya möjligheter :)

Julen va som vanligt mysig och underbar. Julafton började med att mina syskon, deras barn och respektive kom hem till mamma och pappa på frukost. Det va underbart att träffa moster/fasters älsklingar igen. Det är dom jag saknar mest. Vi åt frukost och sen delade vi ut julklappar :)


Felicia och Tova läser pixibok :)


Mina älskade syskonbarn :)


Kasper i sin fina halsduk :)


Samuel och Rasmus med sina julklappar :)


Tova och Jag :)

Efter att Syrran och lillebror med familjer åkt så gick vi andra till mammas moster och åt lite jullunch. Efter det va det dags för Kalle Anka.

På kvällen va det dags att återvända hem till mamma och pappa för ännu mera mat. Vi åt och sådär. Och sen va det dags för ännu en julklapps utdelning.


Kasper och Maja :)


Tomtarna kom :) Men det va ena förvirrade tomtar ;)

Jag fick en hel del behövligt i julklapp så jag är helt klart nöjd :)

På juldagen va det dags att åka till min faster i Korsberga (utanför Hjo) för att fira jul med pappas släkt. Det va trevligt som vanligt :)

Annandagen va det dags för hockey i GBG ihop med pappa, Rasmus, Felicia och Jesper. Det va riktigt kul. Längesen jag va i scandinavium på hockey. Det va ju ett plus att Frölunda vann, visserligen efter straffar men ändå. För Rasmus va det nog en riktig upplevelse, han hade aldrig varit på elitseriehockey förut.
Sen åkte vi hem och jag sov över hos syrran för att få lite mer tid med dom. Det va trevligt. Jag, Rasmus och Samuel skulle kolla på JVM hockey. Det slutade med att vi somnade allihop haha. Men skoj va det. Dan efter skjutsade syrran och Tova hem mig till mamma och pappa igen. Vi va en sväng i skoaffären och jag hittade ett par stövlar :)

På onsdagen va jag i Floby hos Jenny och Moa. Jättetrevligt. Vi träffas ju inte så ofta så det va kul. Vi spelade wii och målade haha.

På torsdagen va det dags för mig att åka hem igen :) Det blir ganska intensivt så va skönt att komma hem.

Imorrn är det dags för jobb igen. Inte direkt upplagd för det men det blir nog bra :)

Avslutar med en bild på mamma och pappas galna katt:



GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar