tisdag 6 december 2011

Bättre

Idag mår jag mycket bättre. Febern lekte jojo med mig igår. Den gick upp och ner, ibland frös jag som fan och andra stunder svettades jag som jag vet inte vad. Sen har jag ju inte världens varmaste lägenhet heller så det bidrar ju inte direkt. Men idag är febern borta, hittills i alla fall. Men jag blir hemma imorrn med för att va på den säkra sidan. Halsen gör fortfarande ont, men har försökt kurera den såhär på förmiddagen genom att dricka massa te. Det har funkat sådär tror jag. Idag orkar jag ju va uppe i alla fall. Alltid ett plus. Men det blir nog mest att kolla massa film och så. Sånt man aldrig hinner annars. Kollade årets julkalender förut. Den är helt okej måste jag säga :) Har sett betydligt sämre haha. Men den bästa för mig kommer alltid vara Mysteriet på Greveholm som gick 1996. Jag har den till och med på DVD haha. Jag va alltså 10 år när den gick, jises tiden går fort haha.

Nej nu ska jag kolla på Love Actually. Jag har inte sett den och fick lite smått skäll av en kär vän för det igår ;) Så bäst jag ser den och se om jag tycker den är lika fantastisk som hon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar