fredag 16 december 2011

Skit torsdag

Igår hade jag verkligen ingen bra alls. Blev sur och irriterad för minsta lilla. Och ingenting gick bra heller. Det värsta var när jag skulle larma och gå hem, jag stänger på torsdagar. Dörren är jättesvår att få att gå i lås och jag hade larmat och skulle låsa, vilket givetvis inte gick så efter ett tag gick ju larmet. Ringa till securitas, vilket tog en evighet att komma fram. Sen visar det sig att jag inte har behörighet enligt dom, min chef har alltså inte fixat det. Så fick ringa henne så hon fick ringa securitas så det löste sig och inga vakter kom ut. Men shit va förbannad jag va där ett tag! Men jag lugnade ner mig när jag kommit hem haha. Så nu har chefen lovat att fixa så jag är behörig och det hoppas jag verkligen hon gör.

Annars är det väl sådär just nu men jag tror jag längtar till julen. Lite ledigt och sen träffa alla jag saknar. Det är faktiskt bara en vecka kvar innan jag åker till Vedum :)

Nu ska jag gå till jobbet. Snart är det helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar