torsdag 22 december 2011

Sista arbetsdagen

Nu har jag en arbetsdag kvar på det här året. Det känns så jäkla skönt. Jag behöver verkligen lite ledigt nu. Den här hösten har varit intensiv. Tyvärr jobbar jag ju länge idag men vi skulle ha mindre med barn så det blir nog rätt lugnt ändå.

Igår skulle jag åka ner en sväng på stan efter jobbet, det slutade med att jag va hemma halv 9 haha. Men det va trevligt.

Imorrn åker jag till mina föräldrar, har inte bestämt när jag kommer hem igen men det blir innan nyår i alla fall. Ska bli skönt att komma bort lite. Är jätte tacksam mot Agda som ska se till mina katter. Annars hade jag ju inte kunnat åka. Så verkligen tack gumman <3

Nu ska jag snart bege mig mot sista arbetsdagen :)

2 kommentarer:

  1. Hej bruden :) Lämnar en kommentar och önskar dig en GOD JUL & ett GOTT NYTT ÅR :) Hoppas allt är bra med dig! Kramar i massor från mig ♥

    SvaraRadera
  2. heeej :) Jodå det är finemang med mig :) Ser mkt fram emot idag i alla fall :P Shoppa julklappar in i det sista med brorsan min ;) Haha! Sent ute? Japp :P Men fick pengarna först idag. Skoj, skoj, skoj!!! Puss på dig & en stoooor kram! <3

    SvaraRadera