tisdag 20 december 2011

Boxer Robert

Jag satt och pratade med en kär vän idag och kom ihåg mitt "hat" mot Boxer-Robert. Ni vet den där avskyvärda reklamfiguren som gör reklam för Boxer. Jag insåg att han har funnits i mitt liv sen högstadiet, det vill säga i över 10 år. Jag gillade honom inte då och jag gillar honom inte nu. Jag kommer till och med ihåg att jag och en kompis mamma ondgjorde oss över honom redan då haha. Vad som är så hemskt med honom? Jag vet egentligen inte mer än att han stör mig. "Hej det är Robert från Boxer här" ger mig obehagliga rysningar... Det är nästan så jag byter kanal när han dyker upp alltså haha.


Usch...

2 kommentarer:

  1. Underbart-som jag skrattade när du ondgjorde dig över Boxer-Robert:)

    SvaraRadera
  2. Jocke har en kompis som kom 2a i en boxer-robert look-a-like tävling för nåt år sen. Märkligt att sitta och prata med honom, det känns som om han ska börja prata tv... =P

    SvaraRadera