lördag 17 december 2011

Helg :)

Äntligen helg :) Igår blev det spontan utgång. Agda ringde mig när jag va på hemköp på stan och frågade om jag ville gå med och se Scotts på kvällen. Det tackar man ju inte nej till så jag skyndade mig hem och gjorde mig iordning och sen åkte vi en sväng till Elin och hjälpte henne lite. Hon flyttar om en vecka så jag hjälpte henne att packa lite och Agda sövde hennes son. Sen åkte vi till Brasseri Le Grand (Harrys, en gång Harrys alltid Harrys). Där va det endel folk, vi fick oss ganska många skratt haha. Det va kul och Scotts va bra som vanligt :) Vi gick hem ganska tidigt, vi va skapligt trötta kan man säga. Men det va skoj att komma ut lite.

Imorse sov jag ganska länge, längre än jag brukar. Det säger ju inte så mkt iofs. När jag kom upp satte jag en lussekattsdeg så det har jag bakat idag. Första gången och det blev faktiskt ganska bra. Nu ska jag gå och handla lite och sen ska jag ta tag i städningen. Mycket att göra den här helgen. Måste börja packa oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar