tisdag 13 december 2011

Glad Lucia :)

Så va det redan Lucia. Känns ganska sjukt, och den lilla snö vi fått har gått bort så nån julstämning har jag då inte. Vi hade Luciatåg på jobbet idag och det gick faktiskt över förväntan. Barnen va så duktiga :)

I fredags hade vi julfest på jobbet och det va faktiskt ganska skoj :) Bättre än vad jag hade vågat hoppats på haha. Men sen har jag ju ganska roliga kollegor oxå ;)
Idag har jag äntligen fått skriva på anställningsbeviset så från 1 jan 2012 är jag tillsvidareanställd i Eskilstuna kommun :)

Julklapparna är jag klar med, känns så jäkla bra. Nu kan jag fokusera på annat. Men det är ju bara lite drygt en vecka kvar till julafton. Nästa fredag åker jag till mamma och pappa :)

Jag trodde jag skulle vara ledsnare än jag faktiskt är. Undra om det är så att jag blivit så van att bli sviken och trampad på så jag inte bryr mig längre. Det kanske låter hemskt, men jag tror faktiskt det. Jag har byggt upp en mur som gör att jag inte känner lika djupt längre. Det krävs nog ganska mycket för att rasera den muren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar