fredag 9 december 2011

Varför?

Jobbade som sagt igår, det gick bra. Va inte så farligt trött när jag kom hem igår så jag är nog helt frisk :) Men idag har är jag trött, har sovit ganska illa i natt. Tänker för mkt. Kan inte förstå varför det aldrig är mig tur, varför jag alltid träffar kokosnötter? Men det här ska inte knäcka mig, kändes så igår och jag brottas fortfarande med sånna känslor. Men jag tar mig igenom det här med, det vet jag. Jag börjar bli för van tror jag... Någon gång MÅSTE det va min tur!

Ikväll är det julfest med jobbet. Jag är inte helt upplagd för det men det blir nog trevligt. Annars blir det bara lugnt i helgen. Det ska ju tydligen bli snöstorm så lugnast att hålla sig inne.

1 kommentar:

  1. En spellista som jag gjorde i din situation.
    Kram!
    http://open.spotify.com/user/crimsonanna/playlist/1EN6ygCZeWjBsRkR9HEtAZ

    SvaraRadera