söndag 18 december 2011

Snart jul

Den här helgen har verkligen gått i att fixas tecken. Jag har städat, tvätttat, bakat fyra sorter och pyntat med tomtar. Så nu kan det bli jul. Jag har även börjat packa lite inför julen. Hur jag ska få med mig allt vet jag inte. Va jag tvungen att köpa så många julklappar? Ja tydligen haha. Men på nåt vis ska det gå. Ska ju åka tåg. Lär ju inte va ensam dan innan julafton heller. Kan inte riktigt fatta att jag bara ska jobba 4 dagar till på det här året sen är jag ledig till 2/1. Det här året har verkligen gått superfort. Ja det har ju såklart hänt en massa saker. Men jag är väldigt nöjd med året över lag. Jag har fått det jag längtat så länge efter, en tillsvidare anställning. Det är nog det jag kommer minnas bäst från det här året ändå tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar